0
Winkelwagen
€ 0,00

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [e-mailadres van de webwinkel]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Openingstijden

Tendence tuinmeubelen is van maadag tot en met vrijdag per telefoon te bereiken tussen 10.00 uur en 20.00 uur.
Zaterdag en zondag gesloten.
Vragen via de live chat worden direct beantwoord, mits we online zijn.

Contact

Tendence tuinmeubelen BV
Virulyweg 29-H
7602 RG Almelo
Tel. +316 - 19 51 57 73

Inschrijf nummer kvk:08142605
BTW nummer: 815306313
Ibannummer:NL80INGB0651552818
Bicnummer: NLINGB2A